O etapă a reîntregirii României


Fiind o fire curioasă de felul meu, am vrut să văd cum va arăta România, până ce Republica Moldova s’ar hotărî să se unească cu patria mamă, dacă se vor hotărî în cele din urmă, evident!

Etape ale reîntregirii României

Până se hotărăsc ei, fraţii noştri moldoveni din Republica Moldova, imediat după căderea/destrămarea, statului/imperiului sovietic de apus, creat artificial (ucraina), fie’i zilele numărate, judeţele Ismail, Cetatea Albă, Hotin, Cernăuţi, Storojineţ şi Ţinutul Herţa,trebuie să revină la trupul ţării!

5 gânduri despre „O etapă a reîntregirii României

  1. Nu e deloc pretenţie teritorială, e dreptul meu! Acolo sunt neamurile mele, acolo sunt strămoşii mei! E ca şi cum, vecinul mi-ar intra pe proprietatea mea, ar pune un gard luîndu-mi jumătate din livadă, şi ar spune tuturor că aia e livada lui de fapt şi că are tot dreptul să o ia… etc.
    Eu ce ar trebui să fac?
    Să-i dau dreptate, să fiu de acord cu asta?

Lasă un răspuns

